2012. december 21., péntek

Prága, SzG3



Prágát nem mutatom be, mivel azt látni kell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ilyen sok felkiáltó jellel. Mi tavaly úgy kerültünk ide ismét, hogy haladtunk a Cseh (és Szász) Svájc fel és nem lehetett megállni, hogy ne álljunk meg ismét itt. Nekem a nagyvárosok közül még Bécset is megelőzi. Csak néhány tippet adok, azoknak, akik erre igényt tartanak. Kötelező megnézni: Hradzsin (itt lehet kombijegyet venni, így olcsóbb az 5 nevezetességet megnézni), Károly híd, Belváros a Belváros térrel (Tyn templom, Orloj - itt minden órában hatalmas tömeg gyűlik össze a bábuk "táncára"), a Vencel tér és környéke, a Táncoló ház, a zsidó negyed. A tisztaság példás (bárcsak Budapest is ilyen lenne - Ők hogyan csinálják?). Az éttermek kitűnőek, minden pénztárcának találni jó éttermet (elsősorban nem a belvárosban). Szerintem minimum 3 nap kell Prágára. Az egyetlen, ami nem tetszett, szerintem már túlzsúfolt (főleg a Károly híd környéke). De ez legyen az Ő problémájuk.
Szombaton a parkolás ingyenes (ez fontos). Egyes források szerint néhány dologra már célszerű figyelni a rengeteg ember miatt: állítólag a Károly hídon sok a zsebtolvaj (szerencsére Mi nem találkoztunk velük), amivel Én is találkoztam: egyes belvárosi és hradzsini étteremben alkalmazzák a koperta rendszerét (külön díjat számítanak fel a terítékért?!), ezt minden prágai étteremben célszerű ellenőrizni (állítólag az étlapon rajta van), vagy rá kell kérdezni. Érdemes, mert néha meglepő mértékű lehet a be nem tervezett költség mérete. Prágán kívűl ezzel még nem találkoztam. Tehát injoy Prága!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Megkérlek, hogy csatlakozzál a Szeretem Csehországot, I love Cesko Facebook csoportomhoz!
Vissza a főoldalra (katalógus)

Prága, a Károly híd 
Prága, a belváros 
Prága 
 Prága
 Prága, a Tyn templom
Prága, az Orloj

Megkérlek, hogy csatlakozzál a Szeretem Csehországot, I love Cesko Facebook csoportomhoz!
Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése